Number of the records: 1
Dizajn ako súčasť budovania imidžu firmy
Title Dizajn ako súčasť budovania imidžu firmy Parallel title Design as part of building the company's image Author info Jozef Mlakay Author Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 352-359 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Note VEGA 1/0635/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords dizajn * imidž * identita podniková * kultúra podniková * komunikácia firemná * pojmy * definície Annotation Dizajn, imidž - pojmy, definície. Imidž firmy možno vyjadriť ako sumu aktivít a opatrení firemnej kultúry, firemnej identity, firemného dizajnu, ktoré sú zabezpečované firemnou komunikáciou. Firemný dizajn je jednotná vizuálna úprava výstupov firmy, a často býva zameniteľný s pojmom firemná identita. V súčasnosti je neoddeliteľnou súčasťou marketingovej stratégie a budovania imidžu firmy. Model komplexnej firemnej identity. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01863-033, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 461.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1