Number of the records: 1  

Koncepčný rámec hodnotenia úspešnosti marketingových projektov

  1. Title Koncepčný rámec hodnotenia úspešnosti marketingových projektov
    Parallel titleConceptual framework for marketing projects evaluation
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 360-369 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords projekty * marketing * marketing projektový * ukazovatele * predmety učebné
    AnnotationTeória a prax v súčasnosti pozná vyše šesťdesiat rôznych marketingových merných ukazovateľov. Zistenia v praxi však potvrdzujú nízku mieru ich poznania a využívania. Na druhej strane absentuje ich ucelenejšie teoretické spracovanie. Tento nedostatok má za cieľ odstrániť i pripravovaný predmet - hodnotenie úspešnosti marketingových projektov – a najmä spracovanie vedeckých, odborných článkov a statí v rámci prípravy predmetu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01863-034, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti354.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.