Number of the records: 1  

Kľúčové faktory retailového mixu na zahraničných trhoch

  1. Title Kľúčové faktory retailového mixu na zahraničných trhoch
    Parallel titleKey factors of retail mix in foreign markets
    Author infoMarta Pavliková
    Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 399-408 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    NoteKEGA 018EU-4/2014
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * retailing * sortiment obchodný * ceny * komunikácia * distribúcia * štandardizácia
    AnnotationTeoretické prístupy k vymedzeniu retailmanažmentu. Faktory retailového mixu - produkt, cena, komunikácia, distribúcia. Štandardizácia a adaptácia kľúčových retailových faktorov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01863-037, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti462.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.