Number of the records: 1
Značková politika v marketingovej stratégii
Title Značková politika v marketingovej stratégii Parallel title Brand policy in the marketing strategy Author info Anna Hrnčiarová Turčiaková Author Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 223-229 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords značky * marketing * stratégia marketingová * riadenie strategické * značky maloobchodné * správanie spotrebiteľa Annotation Interpretácie značky. Trendy v oblasti značkovej politiky. Strategické riadenie značiek. Pojem privátna značka. Spotrebiteľský postoj k predajcom privátnych značiek. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01380-006, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 474.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1