Number of the records: 1  

Značková politika v marketingovej stratégii

  1. Title Značková politika v marketingovej stratégii
    Parallel titleBrand policy in the marketing strategy
    Author infoAnna Hrnčiarová Turčiaková
    Author Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 223-229 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords značky * marketing * stratégia marketingová * riadenie strategické * značky maloobchodné * správanie spotrebiteľa
    AnnotationInterpretácie značky. Trendy v oblasti značkovej politiky. Strategické riadenie značiek. Pojem privátna značka. Spotrebiteľský postoj k predajcom privátnych značiek.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01380-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF474.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.