Number of the records: 1  

Customer Value Creating and Customer Profitability Modeling

  1. Title Customer Value Creating and Customer Profitability Modeling
    TranslationTvorba zákazníckej hodnoty a modelovanie zákazníckej ziskovosti
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. pp. 382-393 CD-ROM. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Kubičková Viera ; Breveníková Daniela ; Baláž Peter ; Bartáková Gabriela ; Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe International scientific conference. ISBN 978-80-225-3994-4
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords tvorba zisku * investície nevýrobné * marketing * ukazovatele nefinančné * ukazovatele rentability
    AnnotationAnalýza individuálnych zákazníckych dát. Model na riadenie marketingových aktivít pre individuálneho zákazníka. Nefinančná stránka zákazníckej hodnoty. Parametrická štruktúra modelov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01723-039, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF835.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.