Number of the records: 1
Výzkum emocí - nejen to, co vyčteme z tváře
Title Výzkum emocí - nejen to, co vyčteme z tváře Author info Jitka Vysekalová Author Vysekalová Jitka Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 4 (2014), s. 11-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 159.9 - Psychológia Keywords marketing * emócie * reklama Annotation Emócie v marketingu. Okrem klasických metód existujú špeciálne nástroje merania emócií, z ktorých sú mnohé založené na identifikácii a klasifikácii výrazov ľudskej tváre. Analýza emocionálnych reakcií spotrebiteľov na reklamu, emocionálna angažovanosť na rôzne podnety spojené s produktom a značkou. Mapa telesných pocitov spojených s emóciami. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
article
Number of the records: 1