Number of the records: 1  

Výzkum emocí - nejen to, co vyčteme z tváře

  1. Title Výzkum emocí - nejen to, co vyčteme z tváře
    Author infoJitka Vysekalová
    Author Vysekalová Jitka
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 4 (2014), s. 11-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 159.9 - Psychológia
    Keywords marketing * emócie * reklama
    AnnotationEmócie v marketingu. Okrem klasických metód existujú špeciálne nástroje merania emócií, z ktorých sú mnohé založené na identifikácii a klasifikácii výrazov ľudskej tváre. Analýza emocionálnych reakcií spotrebiteľov na reklamu, emocionálna angažovanosť na rôzne podnety spojené s produktom a značkou. Mapa telesných pocitov spojených s emóciami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.