Number of the records: 1  

Výzkum spokojenosti zákazníků

  1. Title Výzkum spokojenosti zákazníků
    Author infoRadek Tahal
    Author Tahal Radek
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 4 (2014), s. 13-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * dotazníky
    AnnotationLojálnosť zákazníkov. Firmy sa dnes, keď je už trh relatívne nasýteny, od koncentrácie na okamžitý predaj skôr zameriavajú na nadviazanie dlhodobého partnerstva so zákazníkom a na získanie dôvery, ktorá povedie k opakovaným nákupom a budovaniu dobrého mena. Rámcový popis metodiky výskumu spokojnosti zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.