Number of the records: 1  

Význam dôvery v modernom marketingovom manažmente s akcentom na vzťahy so zákazníkmi

  1. Title Význam dôvery v modernom marketingovom manažmente s akcentom na vzťahy so zákazníkmi
    TranslationThe Importance of trust in modern marketing management with emphasis on customers relationships
    Author infoMagdalena Samuhelová, Katarína Gubíniová
    Author Samuhelová Magdalena
    Co-authors Gubíniová Katarína
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 7-17. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing manažment * sociológia * správanie spotrebiteľa
    AnnotationVýchodiská chápania pojmu dôvera s akcentom na filozoficko-sociologické ponímanie. Pojem dôvera podľa Giddensa. Význam dôvery v modernom marketingovom manažmente s akcentom na vzťahy so zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.