Number of the records: 1  

Spokojnosť zákazníkov ako nástroj marketingového manažmentu v cestovnom ruchu

  1. Title Spokojnosť zákazníkov ako nástroj marketingového manažmentu v cestovnom ruchu
    TranslationCustomer satisfaction as an instrument of marketing management in tourism
    Author infoDarina Ňakatová
    Author Ňakatová Darina
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 28-35. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing manažment * ruch cestovný * nástroje marketingové
    AnnotationPojem spokojnosť zákazníkov. Fázy reťazca dopadov na správanie zákazníka. Význam spokojnosti v kontexte lojality zákazníkov. Marketingový manažment v oblasti služieb a spokojnosť zákazníkov
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.