Number of the records: 1  

Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke

  1. Title Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke
    TranslationGender and attitudes of slovak customer`s towards brand
    Author infoPeter Štarchoň, Dagmar Weberová
    Author Štarchoň Peter
    Co-authors Weberová Dagmar
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 36-42. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * rovnosť rodová * Slovensko * značky * diferenciácia rodová * vzťahy genderové * správanie spotrebiteľa
    AnnotationAktuálny stav rodovej rovnosti na Slovensku. Rodová príslušnosť a marketing.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.