Number of the records: 1  

Unusual advertising or the dawn of a traditional component of marketing communications?

  1. Title Unusual advertising or the dawn of a traditional component of marketing communications?
    TranslationNeobvyklá reklama alebo súmrak tradičnej súčasti komunikačného mixu?
    Author infoPavel Štrach
    Author Štrach Pavel
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 58-59. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * propagácia * reklama * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationReklama a propagácia realizovaná prostredníctvom masmédií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.