Number of the records: 1
Privátne značky ako súčasť sortimentnej politiky v maloobchode s aplikáciou na spoločnosť Tesco Stores v Slovenskej republike
Title Privátne značky ako súčasť sortimentnej politiky v maloobchode s aplikáciou na spoločnosť Tesco Stores v Slovenskej republike Author info Lukáš Hanzlíček Author Hanzlíček Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. S. 158-172. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-3999-9 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Note VEGA 1/0134/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky * značky maloobchodné * tovar * sortiment tovaru * maloobchod * siete obchodné * prieskum Annotation Sortimentná politika v maloobchode. Privátne značky. Výhody a nevýhody privátnych značiek. Trhový podiel privátnych značiek. Využitie privátnych značiek v spoločnosti Tesco Stores na Slovensku. Hodnotenie a výsledky kvantitatívneho prieskumu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01301-014, originál dokumentu
article
Number of the records: 1