Number of the records: 1  

Privátne značky ako súčasť sortimentnej politiky v maloobchode s aplikáciou na spoločnosť Tesco Stores v Slovenskej republike

  1. Title Privátne značky ako súčasť sortimentnej politiky v maloobchode s aplikáciou na spoločnosť Tesco Stores v Slovenskej republike
    Author infoLukáš Hanzlíček
    Author Hanzlíček Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. S. 158-172. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-3999-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    NoteVEGA 1/0134/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky * značky maloobchodné * tovar * sortiment tovaru * maloobchod * siete obchodné * prieskum
    AnnotationSortimentná politika v maloobchode. Privátne značky. Výhody a nevýhody privátnych značiek. Trhový podiel privátnych značiek. Využitie privátnych značiek v spoločnosti Tesco Stores na Slovensku. Hodnotenie a výsledky kvantitatívneho prieskumu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01301-014, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.