Number of the records: 1
Personality of Consumer as a Factor of the Purchasing Behavoiur in the Retail Unit
Title Personality of Consumer as a Factor of the Purchasing Behavoiur in the Retail Unit Translation Osobnosť konzumenta ako faktor nákupného správania v maloobchodnej jednotke Author info Pavol Kita, Veronika Kitová, Marta Grossmanová Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kitová Veronika Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Source document Interdisciplinarity in theory and practice : journal for presentation of interdisciplinary approaches in various fields. Nr. 5 (2014), pp. 38-43 online. - Arad : Adoram, 2014. ISSN 2344-2409 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Romania systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords správanie spotrebiteľa * osobnosť * siete maloobchodné * systémy informačné geografické Annotation Vzorka 11389 spotrebiteľov v Bratislave vyhodnotená metódami viacdimenzionálneho škálovania a GIS. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01830-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: Nr. 5
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 477.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1