Number of the records: 1  

Desire for Unique Consumer Products /DUCP/ as a tool for assortment management in retail and wholesale

  1. Title Desire for Unique Consumer Products /DUCP/ as a tool for assortment management in retail and wholesale
    TranslationTúžba po unikátnych spotrebiteľských produktoch ako nástroj výberu manažmentu v maloobchode a veľkoobchode
    Author infoLucia Stachová
    Author Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. pp. 537-544 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014 / Brčáková Martina ; Wallner Jozef ; Bartalosová Erika ; Baumgartner Boris ; EDAMBA 2014 International scientific conference. ISBN 978-80-225-4005-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 159.9 - Psychológia
    Keywords manažment sortimentný * manažment produktový * kvalita výrobkov * štúdie psychologické
    AnnotationSnaha vytvoriť originálny produkt. Psychologické teórie pre identifikáciu možností odlíšenia produktu (Matrix of Opportunities for differentiation). Výskum na základe teórie DUCP na Slovensku v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru (FMCG).
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01791-047, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF169 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.