Number of the records: 1  

A Social Marketing Approach to Behaviour Change

  1. Title A Social Marketing Approach to Behaviour Change
    TranslationPrístup sociáneho marketingu ku zmene správania
    Author infoEva Bikárová
    Author Bikárová Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. pp. 16-24 [CD-ROM]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2014 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-3993-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy
    Keywords marketing sociálny * nástroje marketingové * behaviorizmus * hazard morálny * organizácie neziskové * analýzy
    AnnotationDefinícia a klasifikácia sociálneho marketingu. Marketingové analýzy, marketingový mix, etické dilemy. Stupne zmeny správania populácie vplyvom sociálneho marketingu. Rámec behaviorálneho manažmentu. Nevedomé efekty sociálnych kampaní. Limity sociálneho marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01933-016, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti696.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.