Number of the records: 1
Impact of consumer values on effective advertising message development
Title Impact of consumer values on effective advertising message development Translation Účinok spotrebiteľských hodnôt na rozvoj efektívnej reklamnej správy Author info Barbora Paholková, Sherzod Karimov Author Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. pp. 135-140 [CD-ROM]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2014 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-3993-7 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Note VEGA 1/0635/14 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords preferencie spotrebiteľské * hypotézy * komunikácia marketingová Annotation Rebríček hodnôt spotrebiteľa a vyvodenie hypotéz o jeho správaní. Testovanie hypotéz modelom MECCAS. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01933-009, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 600.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1