Number of the records: 1  

Ambush marketing during the 2014 Football World Cup in Brazil

  1. Title Ambush marketing during the 2014 Football World Cup in Brazil
    TranslationParazitujúci marketing počas Majstrovstiev sveta vo futbal 2014 v Brazílii
    Author infoJuraj Šupák
    Author Šupák Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. pp. 202-210 [CD-ROM]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2014 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-3993-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * sponzorovanie * partneri obchodní
    AnnotationDefinícia a tri základné druhy parazitujúceho marketingu. Oficiálni sponzori FIFA a ich ochranné kritériá. Partneri, sponzori a národní podporovatelia šampionátu. Nike, Adidas, Coca Cola, Mc Donalds', Master Card a ďalší sponzori podujatia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01933-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.