Number of the records: 1  

Brand Position of Slovak Company

  1. Title Brand Position of Slovak Company
    TranslationPostavenie značky v slovenskej spoločnosti
    Author infoBohuslava Mihalčová, Michal Pružinský, Zuzana Jakubčová
    Author Mihalčová Bohuslava EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Jakubčová Zuzana
    Source document Management : Journal of Contemporary Management Issues. Vol. 19, no. 2 (2014), pp. 197-204. - Split : Ekonomski fakultet. ISSN 1331-0194
    NoteRegistrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCroatia
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky kvality * značky výrobkov * zákazníci * ženy * dizajn * kvalita tovaru
    AnnotationPrieskum medzi zákazníkmi-ženami o povedomí značky Makyta v Žiline. Dotazníkové témy: cena, kvalita, inovácie, dizajn, použiteľnosť, trvácnosť a zákaznícke presvedčenie.
    URL http://www.efst.hr/management/Vol19No2-2014/12-Mihalcova_Pruzinsky_Jakubcova.pdf
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01909-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.