Number of the records: 1
Tradičné vs. moderné nástroje komunikačného mixu
Title Tradičné vs. moderné nástroje komunikačného mixu Translation Marketing plays one of the key tasks for the business. Author info Gabriela Masárová Author Masárová Gabriela Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2015), s. 9-16. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2015. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * nástroje marketingové * komunikácia marketingová Annotation Marketing zohráva jednu z kľúčových úloh pre podnikanie. Napomáha udržať si zákazníkov a zároveň získavať zákazníkov nových. Dôležitú úlohu v tejto činnosti zohráva práve komunikačný mix, ktorý zabezpečuje podávanie informácií a oslovovanie súčasných i potenciálnych zákazníkov. Tradičné nástroje komunikačného mixu sú najčastejšie používané prvky. Problémom je, že ich účinnosť v dnešnej dobe klesá, a preto sa stávajú pre podniky čím ďalej, tým menej efektívnymi. Nástroje komunikačného mixu, ktoré sú v súčasnosti v podnikoch využívané a zároveň, ako by podniky reagovali na možnosti využívanie moderných nástrojov komunikačného mixu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1
article
Number of the records: 1