Number of the records: 1  

European Marketing - Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union

  1. Title European Marketing - Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union
    TranslationEurópsky marketing - koncept efektívnej výmeny na jednotnom trhu Európskej únie
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMEST Journal : Management Education Science & Society Technologies. Vol. 2, no. 2 (2014), pp. 32-41. - Belehrad : MESTE NGO, 2014. ISSN 2334-7171
    NoteKEGA 1/0046/14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    systematics 330.342 - Vývojové štádiá. Vývojové stupne hospodárstva
    Keywords marketing globálny * marketing medzinárodný * Európska únia * koncepcie * komunikácia interkultúrna * segmentácia trhu * konvergencia * divergencia
    AnnotationFormulácia a obsah európskeho marketingu. Nový koncept analýzy heterogénneho európskeho trhu v globálnom trhovom prostredí. Národný, európsky a medzinárodný marketing.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01521-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.