Number of the records: 1  

Kvalita v sociálnych službách

  1. Title Kvalita v sociálnych službách
    TranslationQuality in social services
    Author infoMária Kožárová
    Author Kožárová Mária
    Source document Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. Roč. 4, č. 2 (2014), s. 19-29. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2014. ISSN 1338-435X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords kvalita služieb * služby sociálne * riadenie procesné * zdroje finančné
    AnnotationKomplexné zabezpečenie kvality predpokladá poskytovanie sociálnych služieb, ktoré uspokoja požiadavky a očakávania svojich klientov. Kvalita v poskytovaní sociálnych služieb je determinovaná viacerými faktormi objektívneho a subjektívneho charakteru, teda pre človeka odkázaného na sociálnu pomoc je veľmi dôležitý prístup poskytovateľa služby a taktiež kvalita poskytovanej služby. Prezentácia nevyhnutnosti zavádzania nových a moderných prístupov v tejto oblasti. Úlohou organizácie, ktorá poskytuje sociálne služby je vykonávanie veľkého množstva špecifických a často náročných činností, ktoré si zároveň vyžadujú individuálny prístup. Celý rad týchto činností predstavuje súbor procesov, ktoré ovplyvňujú spokojnosť resp. nespokojnosť klientov, zamestnancov a ostatných zainteresovaných strán. Jedným z možností, ako dosiahnuť, udržať a zabezpečiť kontinuálne zvyšovanie kvality poskytovaných služieb je aplikácia procesného prístupu, ktorý je v súčasnosti doménou nielen firemného či podnikateľského sektora, ale čoraz intenzívnejšie sa presadzuje aj pri riadení organizácií ako sú nemocnice, vzdelávacie, výskumné či iné inštitúcie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.