Number of the records: 1
Možnosti a nástroje digitálneho marketingu
Title Možnosti a nástroje digitálneho marketingu Author info Magdaléna Cárachová Author Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document MMK 2014 : recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník V. : 15. - 19. prosince 2014 Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661423. S. 733-740 CD-ROM. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014 ; MMK 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87952-07-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * marketing elektronický * marketing virálny Annotation Fenomén digitálneho marketingu ovládol reklamný biznis najmä v posledných rokoch veľmi intenzívne. Informačné a komunikačné technológie sú neoddeliteľnou súčasťou procesu vytvárania globálnej informačnej spoločnosti. V tejto súvislosti je elektronický obchod významným javom globalizácie svetovej ekonomiky, je hybnou silou ekonomického rastu v 21. storočí a samozrejme musí byť podporený digitálnym marketingom. Vybrané formy digitálneho marketingu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01641-007, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 780 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1