Number of the records: 1  

Možnosti a nástroje digitálneho marketingu

  1. Title Možnosti a nástroje digitálneho marketingu
    Author infoMagdaléna Cárachová
    Author Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document MMK 2014 : recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník V. : 15. - 19. prosince 2014 Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661423. S. 733-740 CD-ROM. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014 ; MMK 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87952-07-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * marketing elektronický * marketing virálny
    AnnotationFenomén digitálneho marketingu ovládol reklamný biznis najmä v posledných rokoch veľmi intenzívne. Informačné a komunikačné technológie sú neoddeliteľnou súčasťou procesu vytvárania globálnej informačnej spoločnosti. V tejto súvislosti je elektronický obchod významným javom globalizácie svetovej ekonomiky, je hybnou silou ekonomického rastu v 21. storočí a samozrejme musí byť podporený digitálnym marketingom. Vybrané formy digitálneho marketingu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01641-007, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF780 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.