Number of the records: 1  

Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies

  1. Title Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies
    TranslationMeranie spokojnosti a lojality zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach
    Author infoEliška Vildová, David Martinčík, Jan Tlučhoř, Dagmar Jakubíková
    Author Vildová Eliška
    Co-authors Martinčík David
    Tlučhoř Jan
    Jakubíková Dagmar
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 18, č. 1 (2015), s. 151-167. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2015. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 615 - Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia
    Keywords kúpeľníctvo * kúpele * liečenie kúpeľné * starostlivosť kúpeľná * starostlivosť zdravotná * financovanie * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationVýznam kúpeľníctva v ekonomike Českej republiky. Služby hradené z verejného zdravotného poistenia a vlastná úhrada za poskytnuté služby v kúpeľníctve. Základné informácie a lojalita zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext2.8 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.