Number of the records: 1
Směry a determinanty trendů v marketingové komunikaci
Title Směry a determinanty trendů v marketingové komunikaci Parallel title Directions and determinants of trends in marketing communication Author info Milan Kašík, Naděžda Petrů Author Kašík Milan Co-authors Petrů Naděžda Source document Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 86-92 CD-ROM. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Keywords komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * siete sociálne * správanie spotrebiteľa Annotation Trendy integrovanej marketingovej komunikácie, zvlášť v oblasti digitálnej komunikácie. Význam komunikačných metód na sociálnych sietiach. Za základ úspechu na sociálnych sietiach autori vidia obsah, užitočnosť poskytovaných informácií, výhodnosť ponuky, okamžitosť reakcie, novosť, vtip, hravosť, osobný prístup. Najhorším nepiateľom na sociálnej sieti je nuda. Pre firmu je dôležité rýchle reagovať na získanú spätnú väzbu, a brať ju ako podnet pre inováciu. V príspevku sú uvedené niektoré modely zmeneného nákupného správania zákazníkov v dôsledku technologických možností mobilov, tabletov. Database ARTICLES
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 417.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1