Number of the records: 1  

Směry a determinanty trendů v marketingové komunikaci

  1. Title Směry a determinanty trendů v marketingové komunikaci
    Parallel titleDirections and determinants of trends in marketing communication
    Author infoMilan Kašík, Naděžda Petrů
    Author Kašík Milan
    Co-authors Petrů Naděžda
    Source document Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 86-92 CD-ROM. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * siete sociálne * správanie spotrebiteľa
    AnnotationTrendy integrovanej marketingovej komunikácie, zvlášť v oblasti digitálnej komunikácie. Význam komunikačných metód na sociálnych sietiach. Za základ úspechu na sociálnych sietiach autori vidia obsah, užitočnosť poskytovaných informácií, výhodnosť ponuky, okamžitosť reakcie, novosť, vtip, hravosť, osobný prístup. Najhorším nepiateľom na sociálnej sieti je nuda. Pre firmu je dôležité rýchle reagovať na získanú spätnú väzbu, a brať ju ako podnet pre inováciu. V príspevku sú uvedené niektoré modely zmeneného nákupného správania zákazníkov v dôsledku technologických možností mobilov, tabletov.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF417.2 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.