Number of the records: 1  

Značka jako možný faktor konkurenceschopnosti

  1. Title Značka jako možný faktor konkurenceschopnosti
    Parallel titleBrand as a possible factor of the competitiveness
    Author infoLadislav Mareš
    Author Mareš Ladislav
    Source document Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 139-147 CD-ROM. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords značky * hodnota * konkurencieschopnosť * regióny horské * turistika * Česko
    AnnotationZnačka a jej spojenie so široko používaným pojmom konkurencieschopnosť. Príspevok zisťuje hodnotu a vnímanie značky turistického regiónu Český raj. Výsledky aplikácie metódy BrandAsset Valuator na zistenie hodnoty značky turistického regiónu z pohľadu spotrebiteľa, vďaka ktorej je možné turistické regióny vzájomne porovnávať a rozvádzať úvahy o možnom využití značky a jej hodnoty ako faktora merania konkurencieschopnosti.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF539.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.