Number of the records: 1
Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku
Title Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku Translation Traditional Tools versus New Forms and Trends in Marketing Communication of Businesses in Slovakia Author info Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2015), s. 3-12 online. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2015. ISSN 1805-0603 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Note VEGA 1/0100/13 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords Slovensko * marketing * nástroje marketingové * marketing mix * marketing sieťový * komunikácia marketingová * podnik Annotation Aktuálne trendy v oblasti marketingovej komunikácie a rast významu sociálneho marketingu v podmienkach Slovenska. Súčasné a nové trendy v marketingovej komunikácii podnikov a úroveň ich využívania na Slovensku. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00287-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 444.6 KB publicly available article
Number of the records: 1