Number of the records: 1  

Odbytová stratégia uvedenia nového produktu na trh

  1. Title Odbytová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca
    Author infoVeronika Rajníčková, školiteľ: Dana Hrušovská
    Author Rajníčková Veronika
    Another authors Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Issue dataBratislava, 2015. - 74 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number885682

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha329.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.