Number of the records: 1
Chápeme správne kognitívne, aktivačno-motivačné, emocionálne a sociálno-psychologické determinanty učenia sa našich študentov?
Title Chápeme správne kognitívne, aktivačno-motivačné, emocionálne a sociálno-psychologické determinanty učenia sa našich študentov? Parallel title Do we understand correctly cognitive, activation-motivational, emotional and socio-psychological determinants of ours students learning? Author info Jana Pätoprstá Author Pätoprstá Jana EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Source document Fórum cudzích jazykov : časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov. Roč. 7 č. 1 (2015), s. 80-89 CD-ROM. - [Sládkovičovo] : Vysoká škola Danubius, 2015. ISSN 1337-9321 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Keywords vzdelávanie * vyučovanie * študenti * angličtina * prieskum Annotation Kognitívna teória definuje učenie sa ako interaktívny proces. Kognitívne štýly podľa vybraných autorov. Štvorfázový cyklus učenia. Efektivita a kvalita vzdelávania. Využívanie pravej a ľavej hemisféry pri učení sa. Výsledky prieskumu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00347-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1