Number of the records: 1  

Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke

  1. Title Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke
    TranslationGender and attitudes of Slovak customers` towards brand
    Author infoPeter Štarchoň, Dagmar Weberová
    Author Štarchoň Peter
    Co-authors Weberová Dagmar
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 2-8. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords vzťahy genderové * Slovensko * spotrebitelia * značky maloobchodné * značky výrobkov * stratégia marketingová
    AnnotationŠtúdia zameraná na predpoklad existencie vzťahu medzi pohlavím a postojmi slovenských zákazníkov voči značke.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.