Number of the records: 1
Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke
Title Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke Translation Gender and attitudes of Slovak customers` towards brand Author info Peter Štarchoň, Dagmar Weberová Author Štarchoň Peter Co-authors Weberová Dagmar Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 2-8. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords vzťahy genderové * Slovensko * spotrebitelia * značky maloobchodné * značky výrobkov * stratégia marketingová Annotation Štúdia zameraná na predpoklad existencie vzťahu medzi pohlavím a postojmi slovenských zákazníkov voči značke. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2015: 1-4
article
Number of the records: 1