Number of the records: 1  

Využitie systémov manažérstva kvality v procesoch riadenia spokojnosti zákazníkov na trhu služieb telekomunikačných operátorov v SR

  1. Title Využitie systémov manažérstva kvality v procesoch riadenia spokojnosti zákazníkov na trhu služieb telekomunikačných operátorov v SR
    TranslationThe Usage of management quality systems in customer relationship management processes on the market of services of telecommunication operators in Slovak Republic
    Author infoGabriela Pajtinková - Bartáková, Andrej Piňák
    Author Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Co-authors Piňák Andrej
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 51-58. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie kvality * Slovensko * spokojnosť zákazníkov * operátori * telekomunikácie
    AnnotationIdentifikácia prvkov manažérstva kvality v kontexte špecifík sféry služieb a procesu ich poskytovania, ako aj v konkretizácii vo vzťahu k vybranej branži telekomunikačných služieb.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.