Number of the records: 1  

The Identification of innovative research methods and techniques utilized in marketing research in digital era

  1. Title The Identification of innovative research methods and techniques utilized in marketing research in digital era
    TranslationIdentifikácia inovačných výskumných metód a techník využitých v marketingovom výskume digitálnej éry
    Author infoŠtefan Žák
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 139-152. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords výskum marketingový * metódy výskumu * techniky výskumné * výkonnosť inovačná * manažment inovačný * technológie komunikačné * technológie informačné
    AnnotationUkazovatele aktuálneho marketingového výskumného trhu. Obrat v sektore marketingového výskumu v r. 2013 (ESOMAR, Global market research). Inovatívnosť výskumných agentúr v SR a ČR. Inovatívne výskumné metódy a techniky. Inovatívnosť výskumných agentúr. Inovatívne výskumné metódy a techniky. Druh reklamy a jej využiteľnosť vzhľadom na štruktúru zákazníkov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00388-016, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 29-32

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti481.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.