Number of the records: 1  

Remuneration of employes as tool of personnel marketing

  1. Title Remuneration of employes as tool of personnel marketing
    TranslationOdmena zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu
    Author infoZuzana Joniaková
    Author Joniaková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Personnel marketing and personnel management - applied zones : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. S. 27-66. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Szarková Miroslava ; Andrejčák Martin ; Szarková Miroslava ; Kita Pavol. ISBN 978-80-225-4017-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    NoteVEGA 1/0053/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Keywords odmeňovanie * marketing personálny * manažment personálny * odmeny výkonnostné
    AnnotationPersonálny manažment a význam odmeňovania zamestnancov v personálnom marketingu. Externá konkurenčná výhoda odmeňovacieho systému firmy. Diskriminácia v odmeňovaní. Rola miezd v odmeňovacom systéme a správne formy mzdového ohodnotenia. Transparentnosť v odmeňovacom systéme a komunikácia so zamestnancom. Princíp výkonnosti v odmeňovaní. Situácia s odmeňovaním zamestnancov na Slovensku a jej slabiny.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01934-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.