Number of the records: 1  

The importance of personal marketing by the development of clusters

  1. Title The importance of personal marketing by the development of clusters
    TranslationVplyv personálneho marketingu na rozvoj klastrov
    Author infoPeter Jamnický
    Author Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Personnel marketing and personnel management - applied zones : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. S. 67-91. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Szarková Miroslava ; Andrejčák Martin ; Szarková Miroslava ; Kita Pavol. ISBN 978-80-225-4017-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    NoteVEGA 1/0053/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 334.75/.76 - Nadpodnikové organizačné formy
    Keywords marketing personálny * riadenie ľudských zdrojov * kompetencie * technológie informačné * technológie komunikačné * klaster
    AnnotationCharakter klastrov a kapitalizácia lokálnych majetkov. Regionálna politika a podpora klastrov. Flámsky klastrový priestor v Belgicku a Holandsku a inovačné systémy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01934-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.