Number of the records: 1  

K problematike realizácie produktov neziskových organizácií

  1. Title K problematike realizácie produktov neziskových organizácií
    Author infoViera Čihovská, Júlia Lipianska, Štefan Harna, Eva Hanuláková
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Harna Štefan
    Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Transformácia ekonomiky : skúsenosti Slovenska a ďalších krajín strednej Európy : medzinárodná vedecká konferencia, sekcia Obchodná výmena v novom európskom kontexte : Bratislava, 14.-16.5.1998. S. 66-74. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1998 / Tóth Ľudovít ; Lesáková Dagmar ; Martin Claude ; Michník Ľubomír ; Čihovská Viera ; Baláž Peter ; Transformácia ekonomiky : skúsenosti Slovenska a ďalších krajín strednej Európy : Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 80-225-0991-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords organizácie neziskové * stratégia marketingová * plán marketingový * marketing mix
    AnnotationMarketingové aktivity v neziskovej organizácie. Štruktúra marketingu neziskovej organizácie podľa Hannagana. Marketingový plán. Koncepcia sociálneho marketingu vo vzťahu k spoločenskej zodpovednosti a etike.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE00 01896-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.