Number of the records: 1  

Marketing neziskových organizácií a jeho etický aspekt

  1. Title Marketing neziskových organizácií a jeho etický aspekt
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentZborník Katedry marketingu 1997. S. 15-18. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1998. ISBN 80-225-1000-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords organizácie neziskové * etika manažérska * stratégia marketingová * marketing
    AnnotationMarketing a jeho uplatnenie v podmienkach neziskových organizácií
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE00 01901-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.