Number of the records: 1  

Foreign markets entry motives and strategies of polish exporters

  1. Title Foreign markets entry motives and strategies of polish exporters
    Author infoJaroslav Ďaďo, Jan W. Wiktor, Agnieszka Żbikowska
    Author Ďaďo Jaroslav
    Co-authors Wiktor Jan W.
    Żbikowska Agnieszka
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 18, č. 2 (2015), s. 135-150. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2015. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords trh zahraničný * vývoz * firmy * internacionalizácia * marketing * Poľsko
    AnnotationČlánok prezentuje výsledky výskumu poľských firiem, ktoré exportujú svoje výrobky na zahraničné trhy. Motívy, podmienky a formy expanzie. Marketingové stratégie poľských exportérov v procese internacionalizácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext1.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.