Number of the records: 1  

Podpora predaja ako nástroj na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov

  1. Title Podpora predaja ako nástroj na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov
    TranslationSales promotion as a tool increasing the company competitive ability
    Author infoEva Birnerová, Erika Spuchľáková
    Author Birnerová Eva
    Co-authors Spuchľáková Erika
    Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 3, č. 2 (2011), s. 254-263. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2011. ISSN 1338-5127
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podpora predaja * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť * analýza štatistická * stratégia marketingová
    AnnotationPodpora predaja ako jeden z nástrojov marketingovej komunikácie. Špecifiká, výhody, nevýhody, ciele a jednotlivé nástroje podpory predaja, rozdielnosť pri používaní podpory predaja na zahraničných trhoch. Preferencie využívania jednotlivých nástrojov podpory predaja slovenskými podnikmi pôsobiacimi v medzinárodnom prostredí, ktoré boli zistené pomocou dotazníkového prieskumu a vyhodnotené pomocou štatistických metód.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.