Number of the records: 1  

Etické aspekty reklamy

  1. Title Etické aspekty reklamy
    Parallel titleThe Ethical aspects of advertising
    Author infoĽubica Černá
    Author Černá Ľubica
    Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 2, č. 2 (2010), s. 156-163 online. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2010. ISSN 1338-5127
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * kampane reklamné * techniky reklamné * reklama klamlivá * kontrola reklamy * etika * morálka * hodnota
    AnnotationDôležitoť uplatňovania podnikateľskej etiky v marketingovej komunikácií a v reklame. Reklama a dodržiavanie etických princípov vyžadovaných verejnou mienkou. Aplikácia etických hodnôt v marketingovej komunikácii. Etická samoregulácia na Slovensku a Rada pre reklamu. Zákony a etické kódexy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.