Number of the records: 1  

Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume

  1. Title Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume
    Parallel titleInnovation methods of collecting data in marketing research
    Author infoIvan Stračár
    Author Stračár Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 7, č. 2 (2015), s. 54-62. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum marketingový * inovácia * agentúry
    AnnotationSúčasný stav riešenej problematiky. Európske združenie pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky (ESOMAR). Americká marketingová asociácia (AMA). Agentúry marketingového výskumu. Inovatívne metódy marketingového výskumu. Predikcie marketingového výskumu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.