Number of the records: 1  

Špecifiká marketingu biopotravín a regionálnych potravín na Slovensku

  1. Title Špecifiká marketingu biopotravín a regionálnych potravín na Slovensku
    Parallel titleSpecifics of marketing of organic products and regional foods in Slovakia
    Author infoIvan Hlavatý
    Author Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Aktuálne trendy v informačnej spoločnosti 2015 : zborník vedeckých statí. S. 35-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pólya Attila ; Hasan Jamal. ISBN 978-80-225-4110-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteVEGA 1/0635/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords biopotraviny * regióny * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * podpora predaja
    AnnotationIntegrovaná marketingová komunikácia podniku. Komunikačné kanály, prostriedky a médiá. Značka a jej význam. Dobre zvolená marketingová komunikácia pre regionálne potraviny môže zaručiť potrebný úspech. V predajni je zásadný každodenný kontakt so zákazníkmi, načúvanie ich potrebám, názorom a radám. Veľmi vhodným komunikačným nástrojom, stimulujúcim dopyt zákazníkov, je podpora predaja biopotravín.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00570-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF344.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.