Number of the records: 1
Podpora predaja slovenských potravín na domácom trhu
Title Podpora predaja slovenských potravín na domácom trhu Parallel title Slovak foods sale support on the domestic market Author info Malgorzata A. Jarossová Author Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Aktuálne trendy v informačnej spoločnosti 2015 : zborník vedeckých statí. S. 50-62 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pólya Attila ; Hasan Jamal. ISBN 978-80-225-4110-7 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Note VEGA 1/0635/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords potraviny * podpora predaja * regióny * Slovensko Annotation Podpora predaja je súčasťou marketingovej komunikácie spolu s reklamou, public relations, osobným predajom a priamym marketingom. Všetky krátkodobé podnety slúžiace na stimuláciu nákupu alebo predaja výrobkov a služieb označujeme pojmom podpora predaja. Národné programy a projekty určené na podporu predaja slovenských potravín. Podpora predaja regionálnych produktov na Slovensku. Marketingové aktivity na podporu predaja slovenských poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov realizované samosprávou. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00570-004, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 831.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1