Number of the records: 1  

Podpora predaja slovenských potravín na domácom trhu

  1. Title Podpora predaja slovenských potravín na domácom trhu
    Parallel titleSlovak foods sale support on the domestic market
    Author infoMalgorzata A. Jarossová
    Author Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Aktuálne trendy v informačnej spoločnosti 2015 : zborník vedeckých statí. S. 50-62 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pólya Attila ; Hasan Jamal. ISBN 978-80-225-4110-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteVEGA 1/0635/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords potraviny * podpora predaja * regióny * Slovensko
    AnnotationPodpora predaja je súčasťou marketingovej komunikácie spolu s reklamou, public relations, osobným predajom a priamym marketingom. Všetky krátkodobé podnety slúžiace na stimuláciu nákupu alebo predaja výrobkov a služieb označujeme pojmom podpora predaja. Národné programy a projekty určené na podporu predaja slovenských potravín. Podpora predaja regionálnych produktov na Slovensku. Marketingové aktivity na podporu predaja slovenských poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov realizované samosprávou.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00570-004, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF831.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.