Number of the records: 1
Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market
Title Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market Translation Euromarketing: faktory a determinanty európskeho marketingu. Author info Viera Cibáková, Viera Čihovská Author Cibáková Viera Co-authors Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Economic annals-XXI. No. 3-4 (2015), pp. 20-23 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2015. ISSN 1728-6239 Note Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine systematics 339.138 - Marketing Keywords euromarketing * Európska únia * trh spoločný * marketing globálny Annotation Tvorba konceptu vnútorného trhu Európy a európsky marketing ako odozva integračných procesov. Makroekonomické fakty o EÚ: priemerné HDP na obyvateľa, spotreba domácností na potraviny a transport. Pracovný trh v EÚ a jeho vlastnosti. Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00719-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 3-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 205.1 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1