Number of the records: 1  

Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market

  1. Title Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market
    TranslationEuromarketing: faktory a determinanty európskeho marketingu.
    Author infoViera Cibáková, Viera Čihovská
    Author Cibáková Viera
    Co-authors Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Economic annals-XXI. No. 3-4 (2015), pp. 20-23 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2015. ISSN 1728-6239
    NoteRegistrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords euromarketing * Európska únia * trh spoločný * marketing globálny
    AnnotationTvorba konceptu vnútorného trhu Európy a európsky marketing ako odozva integračných procesov. Makroekonomické fakty o EÚ: priemerné HDP na obyvateľa, spotreba domácností na potraviny a transport. Pracovný trh v EÚ a jeho vlastnosti.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00719-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 3-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF205.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.