Number of the records: 1
Uvádzanie nového produktu a trh energetických nápojov
Title Uvádzanie nového produktu a trh energetických nápojov Translation Launching a new product on the market of energy drinks Author info Zuzana Lukačovičová, Radka Benková Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Benková Radka Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 31 (2015), s. 445-458. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * nápoje nealkoholické * marketing mix * trh * reklama * komunikácia marketingová Annotation Návrh uvedenia produktu na slovenský trh, a to konkrétne v štyroch fázach - uvedenie nového produktu na trh, zvýšenie povedomia, získanie nových zákazníkov a zvýšenie rastu tržieb a posilnenie imidžu produktu na cieľovom trhu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00688-009, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 29-32
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 233.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1