Number of the records: 1  

Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií

  1. Title Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií
    Parallel titleUse of the social network by customers of Slovak companies, firms and organizations
    Author infoMartina Ferencová, Lukáš Kakalejčík
    Author Ferencová Martina
    Co-authors Kakalejčík Lukáš
    Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Vol. 10, no. 2 (2015), s. 25-31 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2015. ISSN 1336-9105
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing spoločenský * siete sociálne * komunikácia elektronická * správanie spotrebiteľa * informácie * produkty
    AnnotationVyužívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií. Analyzovanie tých, ktoré sa využívajú pri získavaní informácií o produktoch v rámci nákupného procesu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF158.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.