Number of the records: 1
Key account management ako inovatívna forma prístupu k zákazníkovi na Slovensku
Title Key account management ako inovatívna forma prístupu k zákazníkovi na Slovensku Translation Key accout management as a innovation form of entry to customers in Slovakia Author info Eva Poliačiková Author Poliačiková Eva Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 4, č. 1 (2015), s. 135-145. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing Annotation Zmeny, prínosy a riziká zavádzania koncepcie manažmentu kľúčových zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2015: 1-2
article
Number of the records: 1