Number of the records: 1  

Marketingová stratégia nákupného centra Polus City Center

  1. Title Marketingová stratégia nákupného centra Polus City Center
    Parallel titleMarketing strategy of shopping center Polus City Center
    Author infoFerdinand Daňo, Gabriela Križanová
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Križanová Gabriela
    Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 25-34 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords centrá nákupné * centrá obchodné * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zákazníkov * programy vernostné * stratégia marketingová * Slovensko
    AnnotationNákupné centrum bolo otvorené ako prvé nákupné centrum na Slovensku v roku 2000. Segmentácia zákazníkov nákupného centra Polus. Marketingová komunikácia nákupného centra Polus. Vernostný program Polus Klub ako súčasť marketingovej stratégie nákupného centra Polus. Marketingový prieskum a jeho výsledky. Návrhy a odporúčania pre zvýšenie návštevnosti centra.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00743-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.