Number of the records: 1  

Využívanie nástrojov marketingu v obchodnej spoločnosti

  1. Title Využívanie nástrojov marketingu v obchodnej spoločnosti
    Parallel titleUtilization of marketing tools in commercial enterprise
    Author infoFerdinand Daňo, Gabriela Medňanská
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Medňanská Gabriela
    Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 35-48 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords spoločnosti obchodné * konkurencia * marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * distribúcia * logistika obchodná
    AnnotationDôležitosť a opodstatnenosť marketingových nástrojov a ich využitia v obchodnej spoločnosti HLS Body s.r.o. Poukázanie na význam marketingu pre úspešné fungovanie spoločnosti na trhu a zároveň na možnosti, ako zlepšiť a zefektívniť pracovnú činnosť spoločnosti HLS Body s.r.o. na základe navrhnutých zmien v marketingovom mixe v oblasti distribučnej a komunikačnej politiky.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00743-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.