Number of the records: 1
Využívanie nástrojov marketingu v obchodnej spoločnosti
Title Využívanie nástrojov marketingu v obchodnej spoločnosti Parallel title Utilization of marketing tools in commercial enterprise Author info Ferdinand Daňo, Gabriela Medňanská Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Medňanská Gabriela Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 35-48 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords spoločnosti obchodné * konkurencia * marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * distribúcia * logistika obchodná Annotation Dôležitosť a opodstatnenosť marketingových nástrojov a ich využitia v obchodnej spoločnosti HLS Body s.r.o. Poukázanie na význam marketingu pre úspešné fungovanie spoločnosti na trhu a zároveň na možnosti, ako zlepšiť a zefektívniť pracovnú činnosť spoločnosti HLS Body s.r.o. na základe navrhnutých zmien v marketingovom mixe v oblasti distribučnej a komunikačnej politiky. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00743-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1